BMW-ն ներկայացրել է նոր M5-ը. գինը հայտնի է

Կիսվել

2435 կիլոգրամ՝ սա է այսօր ներկայացված BMW M5 G60 նոր սպորտային սեդանի գնահատված սանձարձակ քաշը։ Ավելի քան կես տոննա ավելի ծանր, քան նախորդ BMW M5 F90-ը և մեկ տոննայով ավելի ծանր, քան առաջին M5 E34-ը: Թե դա ինչպես է դարձնում աշխարհի ամենահայտնի սպորտային սեդանը ավելի սպորտային կամ էներգաարդյունավետ, հայտնի է միայն գլոբալ տաքացման դեմ պայքարի դոկտրինի հեղինակներին:

Տեխնիկապես M5 G60-ը BMW XM V8 քրոսովերի ամբողջական կլոնն է, վերալիցքավորվող հիբրիդը՝ BMW S68 4,4 լիտրանոց V8 շարժիչով, մեկ էլեկտրական շարժիչով, 8-աստիճան ZF ավտոմատ փոխանցման տուփով, լիովին կառավարվող շասսիով և լիաքարշակով։ ձգողական վեկտորի կառավարմամբ, գրում է Drom.ru-ն։

M5 G60-ի հզորությունը սահմանափակված է 727 ձիաուժով, իսկ առավելագույն ոլորող մոմենտը՝ 1000 Նմ: Քարշող մարտկոցն ունի 18,6 կՎտ/ժ հզորություն, ինչը մեկ քառորդով փոքր է XM-ի համեմատ: Նոր արտադրանքը կանգառից մինչև 100 կմ/ժ արագություն է զարգացնում 3,5 վայրկյանում։

BMW M5 G60-ի բարձր քաշը և նրա ուժային համակարգի աշխատանքը թելադրում են անիվների համար հատուկ պահանջներ, իսկ G60-ն առաջին M5-ն է՝ տարբեր չափսերով անիվների առջևի և հետևի առանցքների վրա: G60-ն ունի զգալիորեն ավելի լայն անիվի հետքեր երկու առանցքների վրա՝ հետևի մասում՝ 45 մմ-ով, իսկ առջևում՝ մինչև 75 մմ:

BMW M5 G60-ի արտաքին տեսքը օրիգինալ է, եթե ոչ հավակնոտ: Պլաստիկ պոչը պատրաստված է միտումնավոր կոպիտ, երեսապատված ոճով, իսկ 5 Series G60-ի առանց այն էլ ծանր կորպուսը ավելի զանգվածային տեսք ունի:

Ածխածնային մանրաթելից տանիքի վահանակը, որը կարող է ընտրովի համալրվել G60-ի վրա, անհեթեթ է ընկալվում մեծ սահմանային քաշի ֆոնին:

Սալոնն ունի հինգ նստատեղ, գործնական բեռնախցիկ՝ 455 լիտր տարողությամբ, թեթև լուսավորություն M GmbH լոգոյի գույներով, մերկ կոնսոլ՝ շոշափելի միջերեսով էկրանով և դեկորատիվ ածխածնային մանրաթելից զարդարված։ BMW M5 G60-ը կառաջարկվի ինչպես սեդան, այնպես էլ կայանային տարբերակներով։ Բեռնատար-ուղևոր տարբերակը կներկայացվի առանձին։

Նոր BMW M5-ի վաճառքը Գերմանիայում կբացվի երրորդ եռամսյակում: Գինը՝ 144000 եվրոյից առանց հարկերի։

Այլ լուրեր

Կարդալ նաև